Rabu, 12 Januari 2011

Komik MAD Super Special No. 12,13,14,15


Apabila Mad menjadi sebuah majalah pada tahun 1955, ia mencapai kejayaan yang sebelumnya tidak terlihat pada EC Comics. Kawan Penerbit William M. Gaines, Lyle Stuart meyakinkan Gaines untuk mencetak dan menjenama semula bahan-bahan dari komik-komiknya yang lama untuk dijadikan sebuah majalah besar dan lebih tebal dengan bonus tambahan serta menamakannya The Worst From Mad. Kemudian datang pula More Trash From Mad dan Mad Follies.


Terdapat begitu banyak edisi istimewa sehingga pada tahun 1970, Mad membatalkan semua edisi istimewa tersebut dan menggantikannya dengan Mad Super Special yang berterusan bertahun-tahun sebelum MADXL menggantikannya. Edisi Super Special ini amat istimewa kerana terdapat sisipan komik lama yang dicetak semula, flexi record, poster yang kebanyakannya oleh artis Don Martin.


Anjung Buku mempunyai 4 naskhah majalah edisi ini dengan isu no 12,13,14,15. Keadaan Very Fine dan Very Good Sila lihat gambar-gambarnya. Bagi yang benar-benar serius, sila hubungi anjung buku di jualbeli@1malaysia.my untuk bertanyakan sebutharga atau membeli.


Terima kasih.




MAD Super Special No15
Condition: Very Fine
Rare 1974
(hubungi untuk sebutharga)



MAD Super Special No14
Condition: Very Fine
Rare 1974
(hubungi untuk sebutharga)




MAD Super Special No13
Condition: Very Fine
Rare 1974
(hubungi untuk sebutharga)




MAD Super Special No12
Condition: Very Good
Rare 1973
(hubungi untuk sebutharga)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...